Re: F-Spot versió 0.5 en format .deb?

hola,

darrerament m'he 'venut' a l'ubuntu, però també tinc un amd64 i el dpkg em dóna aquesta sortida:

ii  f-spot                                    0.5.0.3-0ubuntu4

pel que sé també són paquets .deb, i per tant el que demanes hauria d'existir, tot i que no sé com veure de quin repositori l'he tret..

salutacions,

pau.