Squid i delay_pools

Bones,

estic mirant de controlar l'ample de banda de les connexions que reb
un proxy squid sobre debian 5.0. Per fer-ho utilitzo els delay_pools i
dins el fitxer squid.conf he afegit les següents linies:
delay_pools 1
delay_class 4 1
delay_parameters 4 15000/100000

La meva idea és que els primers 100 kb és descarreguin a velocitat
alta i despres passem a descarregar a 15 kb/s. Suposo que no ho estic
fent bé, perque faig proves i sempre descarrego al màxim.
L'squid de debian vé compilat amb aquesta opció?
Estic utilitzant malament els delay_pools?

Gràcies i salut!