Re: Telefonica i el aptitude

Bon dia,

El CA és de canadà.

Jo abans feia servir rediris, tot i que m'han parlat bé dels miralls suïssos (ftp.ch.debian.org), prova a veure què tal.

Salutacions,

2009/2/27 Pere Nubiola Radigales <pere.nubiola@gmail.com>
Algu sap si telefonica ens limita les baixades amb el aptitude?.

Fins fa poc feia servir els repositoris de ftp.es.debian.org. Donat que anava molt lent vaig passar un apt-spy i vaig canviar a ftp.ca.debian.org i oli amb un llum.
Peró darrerament he vist que em torna anar lent. La velocitat actual es inferior al 10% de la inicial (semblant a la que tenia amb el ftp.es.debian.org)

Posdata: el ca es per Catalunya ò per Canadà?
--
Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974

Abans de imprimir aquest correu pensa si et cal fer-ho. El medi-ambient es cosa de tots

--
Andreu Bassols i Alcón
http://xarxa.eines.cat