Re: Hola Laura.fer un cd amb dos o mes isos

XAvi dixit:
> El meu proposit es fer un cd amb dos o mes isos i que al arrancar em deixe
> triar la iso que carrega.
> Me sona que una noia que es deia Laura ho va preguntar fa un parell d'anys
> o més. Vaig guardar el fil. Però no el trobe. Perdoneu.

Pots fer-ho amb 'syslinux'. La meta-distribució 'Billix' fa això però està
molt desactualitzada (i les imatges de Debian no em van funcionar).

Pots baixar-te-la i fer-li una ullada, a mi em va ajudar a entendre com
configurar-ho tot plegat.

Vols fer-ho amb CD per alguna raó especial? Un "pendrive" funciona gairebé
sempre i el procés de prova-i-error serà més àgil.

--
### Jordi Funollet