Re: Chillispot + freeradius + ldap ... i la mare que els va parir

Hola Jordi

De fet el que dius és el que em pensava que havia fet, segons el que havia llegit, així que t'agrairé molt si puc fer una ullada a la teva configuració del freeradius i acarar-la amb la meva.

Vinga ...

El 19 / febrer / 2009 23:57, Jordi Sala <jordi.sala@uvic.cat> ha escrit:
Fes que el radius vagi contra l'ldap, així ho vaig montar jo i funciona perfece..
Si vols et passo la configuració...

Salut!
Hola David

El servei ldap ja el tinc operatiu i funcionant a la resta dels equips, de fet els usuaris de l'escola, de 1r d'ESO a 2n de batxillerat es validen sense problemes a un Moodle i un dokuwiki contra el directori, a banda d'accedir als seus /home muntats per nfs, el que vull ara és que a mesura que l'ús dels netbooks es faci més popular que la canalla pugui accedir a la xarxa wifi amb les seves dades d'usuari.
Demà ho tornaré a provar instal·lant el chillispot i el freeradius sobre la mateixa màquina que executa el servei ldap ... a veure.