Re: Chillispot + freeradius + ldap ... i la mare que els va parir

Fes que el radius vagi contra l'ldap, així ho vaig montar jo i funciona perfece..
Si vols et passo la configuració...

Salut!
Hola David

El servei ldap ja el tinc operatiu i funcionant a la resta dels equips, de fet els usuaris de l'escola, de 1r d'ESO a 2n de batxillerat es validen sense problemes a un Moodle i un dokuwiki contra el directori, a banda d'accedir als seus /home muntats per nfs, el que vull ara és que a mesura que l'ús dels netbooks es faci més popular que la canalla pugui accedir a la xarxa wifi amb les seves dades d'usuari. Demà ho tornaré a provar instal·lant el chillispot i el freeradius sobre la mateixa màquina que executa el servei ldap ... a veure.