Re: Chillispot + freeradius + ldap ... i la mare que els va parir

Title: Re: Chillispot + freeradius + ldap ... i la mare que els va parir

Fa temps vaig estar mirant de fer que el usuaris de la maquina els agafes de LDAP en comptes de que sirguessin locals.

No se si et por servir la idea.

A SantGoogle hi ha molta informació.

http://www.linux.com/feature/114074

http://www.bulma.net/body.phtml?nIdNoticia=1371