Re: netbooks

No puc opinar de les SDHC perque no les he fet servir mai, nomes tinc 1 de 2 gigues de la camara de fotos i em va molt be . Hi ha una plana web força bona on pots trobar suport per part dels usuaris aqui

El 18 / febrer / 2009 11:47, Andreu Bassols Alcón <llistes@eines.info> ha escrit:
Buff, el tema tarjes de memòria, heu provat les SDHC de 16 gb?

Vaig estar llegint i vaig veure que l'eeepc sí que les acceptava, me'n vaig comprar una per ebay (16Gb - 12€) i no hi ha manera que la reconegui bé.. (puc particionar-la, formatejar-la i veu 16Gb però al treure-la i tornar-la a posar està tot corrupte :-(

El 18 / febrer / 2009 11:21, Joan <joan.sendra@gmail.com> ha escrit:

Hola

Jo us escric desde un eeepc 901 funcionant amb debian testing . El model es el de 20G (16 + 4) que originariament venia amb una xandros que va durar 1 minut (la distro original esta molt capada)

Si no estic errat les versions linux ja no es venen (en el cas de asus com a minim)

Per que us en feu una idea de la meva experiencia:

* Teclat molt petit (sobre tot si teniu les mans grosses com es el meu cas, tot i que t'hi acostumes)
* Funciona tot (un petit inconvenient:el bluetooth no el pots engegar desde el S.O. , l'has d'activar o desactivar a la bios)
* mes de 5 hores de bateria (de serie duu la de 6 cel·les)

El tinc funcionant sota kde , normalment programo amb l'eclipse i java , l'amarok en segon pla gairebe sempre i no tinc queixes del rendiment  (un altre incis:el vaig ampliar a 2 gigues de ram nomes comprar-lo . Si treballes amb l'eclipse ho acabes agraint)

El novembre passat vaig anar al Japo de vacances i us puc assegurar que a partir d'ara el peeetitet vindra amb mi a tots els que faci, gairebe ni es nota a l'equipatge i em va de conya per conectarme a internet i com a organitzador de les fotos que vaig fent (la ranura per  targes sd tambe ajuda)

En definitava, en el meu cas una gran compra

El 18 / febrer / 2009 10:52, Jordi Rossell Ferrer <4xsample@gmail.com> ha escrit:

Heu pensat en la compra a anglaterra?
La lliura ara esta a 1'05€ isurt molt a compte