Re: netbooks

HOla,

Jo tinc un eeepc , el mes petit, que em va costar 199 € al fnac, ara hi
tin un Easy Peasy  (http://www.geteasypeasy.com/) que es com un ubuntu per
a netbooks i em va tot molt bé.

De totes maneres si n'hagés de comprar un ara, em compraria un dell mini 9
que ja ve amb ubuntu , que te un preu ajustat i es pot configurar (es pot
posar bluetooth, webcam, ampliar disc i memoria etc...)

--
Salutacions / Regards
 Ferran Pegueroles Forcadell