Re: upgrade d' etch a lenny

En/na anso - ha escrit:
Crec que seria interessant que diguessis com has solucionat el problema de la tarjeta grafica. Has usat fglrx? o radeon?

pregunta general:
-Per que el fitxer xorg.conf des fa poc ve quasi buit? on configurem ara?
Pel que vaig entendre unes setmanes que vaig estar subscrit a la llista de distribució dels X-Strike-Force, seguim configurant al xorg.conf.
El que passa és que hi ha tota una serie de coses que ja carrega per defecte, o sigui que ara en comptes de posar a xorg.conf què volem carregar, més aviat hi hem d'anar posant les coses que no volem que carregui, o les coses especials que hi volem !!!

En el meu cas, per exemple, si elimino el fitxer xorg.conf totalment em carrega el driver radeon, que és el que faig servir per treballar. En canvi, si poso un xorg.conf amb un bloc

Section "Device"
        Identifier  "grafica"
        Driver      "fglrx"
EndSection

i dos tonteries més aleshores em carrega el propietari, que és el que faig servir per jugar. (Tinc una X1600 que necessita el MESA i el libdrm de experimental per a tenir acceleració gràfica amb Radeon, bé, almenys a l'estiu estava a experimental, el que està clar és que a Lenny no ha arribat).

Salut !

El 18 / febrer / 2009 01:11, ilion1250 <ilion1250@gmail.com> ha escrit:
Ja he pogut solucionar els problemes amb el servidor gràfic ara ja tinc
el que volia, una potència gràfica adequada a la tarja de video que
tinc, realment noto  una gran millora d'imatge, i a més disposant del
mouse amb totes les seves funcionalitats, després de trencar-me el cap
una pila d'hores doncs resulta que la solució estava substituint a
dintre del fitxer de configuració xorg.conf la paraula "mouse" per
"mice".

Gràcies a tothom, i ara a solucionar nous problemes

Ferran

El dt 17 de 02 de 2009 a les 21:20 +0100, en/na Antoni Villalonga va
escriure: