Re: netbooks

El Wed, Feb 18, 2009 at 10:28:26AM +0100 hubble ha dit:

> El Wed, 18 Feb 2009 09:12:35 +0100
> hubble <hubble@flashmail.com> va dir:

dels que n'hi han al mercat ara jo em decantaria pel samsung nc10, te
molta durada de bateria i un bon teclat. sonen tambe molt interessant
els netbooks basats en ARM (encara mes bateria i probablement un preu
mes baix), pero encara no n'hi ha cap ...

m.

--
    The book of nature is written in the language of mathematics
                         (Galileo Galilei)