Re: upgrade d' etch a lenny

Crec que seria interessant que diguessis com has solucionat el problema de la tarjeta grafica. Has usat fglrx? o radeon?

pregunta general:
-Per que el fitxer xorg.conf des fa poc ve quasi buit? on configurem ara?

El 18 / febrer / 2009 01:11, ilion1250 <ilion1250@gmail.com> ha escrit:
Ja he pogut solucionar els problemes amb el servidor gràfic ara ja tinc
el que volia, una potència gràfica adequada a la tarja de video que
tinc, realment noto  una gran millora d'imatge, i a més disposant del
mouse amb totes les seves funcionalitats, després de trencar-me el cap
una pila d'hores doncs resulta que la solució estava substituint a
dintre del fitxer de configuració xorg.conf la paraula "mouse" per
"mice".

Gràcies a tothom, i ara a solucionar nous problemes

Ferran

El dt 17 de 02 de 2009 a les 21:20 +0100, en/na Antoni Villalonga va
escriure: