Re: Llançament de Debian GNU/Linux 5.0

El 16 / febrer / 2009 00:55, Antoni Villalonga <frikimaster@gmail.com> ha escrit:
2009/2/15 Pere Nubiola Radigales:
> 2009/2/15 Antoni Villalonga

> Per lo que he estat veient amb aquest moments lenny squeeze i sid estan
> iguals. Es probable que comencin a entrar paquets a Sid, entre altres un
> kernel nou. Peró Sid començará sent molt inestable.

En el moment de publicació de Lenny, Lenny i Squeeze són iguals. I
apartir d'aquell moment les coses passen més ràpid a Squeeze.

Per altra banda, Sid, segueix _sempre_ el seu camí, mai es congela el
desenvolupament (encara que, pot ser, abans de la publicació de la
estable, es concentra més esforç en arreglar bugs de la versió
candidata a estable).
Per lo que sembla o com a mínim amb els paquets que m'he estat informant SID estava pràcticament congelat.
No es pujaven noves versions a Sid excepte per la correcció de bugs que no havien entrat encara a lenny. Les noves versions de paquets estaven  entrant a experimental.(exemple KDE 4). La entrada de paquets a testing implica la correció de bugs a sid. Aixó vol dir que lo que pot pasar en certs moments es squeeze sigui inclompleta (problemes de dependencies) peró relativament estables.

Precisament per això deia que Squeeze serà bastan inestable les
properes setmanes, perque començaran a baixar paquets de sid que estan
en coa desde que es congelà Lenny.

--
"Boring two-person multiplayer may turn friends into enemies."

Antoni Villalonga i Noceras
#Bloc# ~> http://friki.CAT
#Jabber# ~> friki@bulmalug.net