Re: lenny estable?

El 13 / febrer / 2009 23:23, Orestes Mas <orestes@tsc.upc.edu> ha escrit:
On Divendres 13 Febrer 2009 20:55:23 xavi wrote:
> He vist a algunes pàgines web (per cert, crec que a cap en català) el
> proper pas a estable per demà  14 de febrer de "Lennny". Què en penseu? Fa
> uns anys la sortida d'una estable era com a mínim motiu de llaaaargues
> converses i fils de discussió. Ara, gairebé ni es menciona.

http://lists.debian.org/debian-devel-announce/2009/02/msg00000.html
El meu angles es massa penós  per entendre correctament el que diu
però semble que no es per treure una versió definitiva sinó una release candidate.

Quan es va alliberar Etch ja va passar quelcom semblant. Suposo que ara la
centralitat s'ha desplaçat cap a altres distribucions més populars, com
Ubuntu. Els qui seguim usant debian en alguna màquina ens alegrem de cada nova
versió, i ho celebrem, però potser de forma no tan sorollosa.

> Personalment a mi m'està agradant molt Lenny, no sé si passar a testing o a
> partir de demà quedar-me a lenny una temporada. Vosaltres què fareu?

Personalment, en entorns d'escriptori no considero res que no dugui el KDE
4.2, i lenny en aquest aspecte obliga encara a fer massa equilibris. No
l'instal·laré, i seguiré usant la Kubuntu (malgrat que té una implementació
del KDE 4 bastant penosa, almenys té l'apt-get)

Els servidors que actualment tinc a etch si que els passaré a lenny, amb
calma.

Orestes.