Re: lenny estable?

On Divendres 13 Febrer 2009 20:55:23 xavi wrote:
> He vist a algunes pàgines web (per cert, crec que a cap en català) el
> proper pas a estable per demà  14 de febrer de "Lennny". Què en penseu? Fa
> uns anys la sortida d'una estable era com a mínim motiu de llaaaargues
> converses i fils de discussió. Ara, gairebé ni es menciona.

Quan es va alliberar Etch ja va passar quelcom semblant. Suposo que ara la
centralitat s'ha desplaçat cap a altres distribucions més populars, com
Ubuntu. Els qui seguim usant debian en alguna màquina ens alegrem de cada nova
versió, i ho celebrem, però potser de forma no tan sorollosa.

> Personalment a mi m'està agradant molt Lenny, no sé si passar a testing o a
> partir de demà quedar-me a lenny una temporada. Vosaltres què fareu?

Personalment, en entorns d'escriptori no considero res que no dugui el KDE
4.2, i lenny en aquest aspecte obliga encara a fer massa equilibris. No
l'instal·laré, i seguiré usant la Kubuntu (malgrat que té una implementació
del KDE 4 bastant penosa, almenys té l'apt-get)

Els servidors que actualment tinc a etch si que els passaré a lenny, amb
calma.

Orestes.