Re[2]: SSH sense contrasenya

Estimado Eloi,

Això es justament el que estava buscant. Moltes gracies.

En resposta a un altra comentari, per gestionar les cues ja estic mirant un gestor, de fet estic fent proves amb SGE (Sun Grid Engine), però hi ha alguns programes que per treballar en paral•lel necessiten accés sense contrasenya entre máquines.

--
Saludos,
 David                            mailto:davidtrigo123@yahoo.es

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
Llamadas a fijos y m�es desde 1 c�imo por minuto.
http://es.voice.yahoo.com