Re: Re[2]: SSH sense contrasenya

El dj 29 de 01 de 2009 a les 19:41 +0100, en/na David Trigo Chávez va
escriure:

> De fet el tema ver per aquí, estic intentant muntar un cluster per a un projecte, y per llençar treballs en paral•lel, els usuaris tenen que tenir accés a totes les maquines amb el seu usuari, sense que demani contrasenya.
> M’avien comentat que es podia permetre aquest accés entre maquines, y no per usuari, però jo no he trobat res.

....jo no sóc pas cap expert en clústers, però per a què els fa falta
accés a TOTES les màquines? o és que muntes diferents clusters? que jo
recordi, pel que he llegit del tema, hi ha un "director d'orquesta" que
és al que haurien d'accedir.

--
Josep Sànchez
[papapep]