Re: configuracio de client SSH repartida en diferents fitxers

Alex Muntada dixit:
> Se m'acudeixen dos vies: symlinks o «ssh -F configfile».
>
> Però si vols evitar a tota costa que la configuració sigui
> diferent a casa i a la feina, crec que hauràs de fer-te un
> embolcall de l'ssh, que s'encarregui de triar el fitxer que
> toca segons on estiguis.

Totes aquestes opcions em serveixen fins un cert punt, perque tinc una part de
la configuració que és comuna i que m'agradaria carregar sempre.ç

Caldria fer el symlink i un 'Makefile' que "fusionés" les dues parts per crear
un sol fitxer de configuració. Molt engorrós.

Acabaré fent alies de les màquines en funció de la via d'accés ('tamtam' i
'vpn-tamtam').

--
### Jordi Funollet