Re: imprimir [alta qualitat] amb l'inkscape

El Thu, 08 Jan 2009 16:14:19 +0100
xab ara ele <xabi@nodo50.org> va dir:

> hola,
>
> fa uns mesos vaig migrar a lenny. trobo que el diàleg d'impressió és
> diferent al de la etch. abans només havies de triar si imprimies a .ps o
> a la impressora predeterminada. en el mateix diàleg hi havia un
> desplegable on li deies la resolució PPP i a esperar si li deies més de 300.
>
> el diàleg d'ara semblaria que l'opció d'incrementar la resolució és una
> pestanya on diu: renderitzat.
>
> la conclusió és que porto tres dies gastant tinta intentant que les
> lletres no surti el píxel.

Hola xavi, segur que ja ho has fet, però jo porto lenny (amb kde) y el menu d'impressió del inkscape te una pestanya (a part de la de renderitzat) que diu:

qualitat de la imatge

y te una opció (l'unica) que diu: "Output resolution" i em dona les opcions:

150 DPI
300 DPI
600 DPI
1200 DPI
2400 DPI

potser la flauta està per aqui.

una manera de saber si et surt be sense imprimir-ho en paper, seria probar primer fent un pdf, així saps si t'ocuparà més d'una pàgina. Amb el cups pots fer una impressora PDF. KDE porta una i em sembla que gnome tambe porta una altra (d'aquesta no estic tant segur).

Jo, fa poc, vaig tenir problemes amb l'inkscape, amb una altra tonteria que semblaba com si el programa haguès anat cap enrera. Vaig anar al canal irc en freenode (en francès) i encara que no em van saber ajudar pel problema vaig veure que si, que era una feature implementada que a mi no em funcionava. Vaig esborrar el /home/jo/.inkscape i la feature va tornar a funcionar. Suposo que el problema era que la meva /home tenia més de 6 anys i a dincs del directori .inkscape potser habia un merder amb els anys que amb l'esborrat es va solucionar (no tinc cap personalització al programa per la qual cosa no perdo res al borrar el directori).

apa, sort.

/ gpg --keyserver pgp.mit.edu --recv-keys 2E402485 \
\_________________________________________________ /
     \
   ~~    ~~
   Registered user num. 368051
   and did not take anything above.
------
1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 |41d