Re: imprimir [alta qualitat] amb l'inkscape

Josep Sànchez hauria escrit el següent en data 08/01/09 17:17:
I exportant a png amb la resolució que vulguis, no et serviria???
--
Josep Sànchez
[papapep]

sí ja la tinc en png, però com la poso dins d'un A4 apaisat? l'openoffice fa una mena d'escalat que tampoc m'agrada com queda.

(ui, vaig a mirar)

amb l'eye de gnome, per exemple, que té una bona interfície per imprimir, si més no, millor que la de l'inkscape, pensava que aquestes eines de visualitzar imatges es regien per píxels, i llavors passa allò de una imatge gran, 15 pàgines amb fragments de la imatge...

pa'PEP: moltes gràcies!!!