Re: Debian AMD64 - Flash

A Divendres 21 Novembre 2008, Geirhard va escriure:
> Hola,
>
> Mireu us escric perquè em passa una cosa curiosa que em fa pujar la mosca
> al nas i no trobo res al respecte per google.
> Fa poc ha sortit el nou plugin de flash d'adobe per a amd64, i l'he
> instalat i la veritat és que el flash funciona bastant més bé que no pas
> amb el nspluginwrapper, però en canvi hi ha algunes pàgines que al
> obrir-les em peta l'iceweasel completament, es tanca de cop. Amb
> l'nspluginwrapper em funcionava però anava molt lent i per exemple al posar
> pantalla completa anava molt encallat, en canvi amb el nou va fi com la
> [...]

Aquest plugin és una beta, i per tant és normal que passin aquestes coses. I
les probabilitats augmenten pel fet d'estar treballant en una Sid. Es podria
mirar d'escriure un informe d'error, però com que és programari privatiu vés
a saber quin cas li faran.

Sé que tot això no soluciona el problema, i ni tan sols és nou, però cal
dir-ho. Personalment, fa pocs dies que uso aquest plugin en una màquina i
fins ara no m'ha petat com tu dius, però les condicions en què jo l'uso no
són comparables a les teves (ubuntu, etc.).

Jo m'esperaria a que sortís la versió definitiva a veure com es comporta
llavors.

Orestes.