Debian AMD64 - Flash

Hola,

Mireu us escric perquè em passa una cosa curiosa que em fa pujar la mosca al nas i no trobo res al respecte per google.
Fa poc ha sortit el nou plugin de flash d'adobe per a amd64, i l'he instalat i la veritat és que el flash funciona bastant més bé que no pas amb el nspluginwrapper, però en canvi hi ha algunes pàgines que al obrir-les em peta l'iceweasel completament, es tanca de cop. Amb l'nspluginwrapper em funcionava però anava molt lent i per exemple al posar pantalla completa anava molt encallat, en canvi amb el nou va fi com la seda però tinc aquest problema :S. Algú ho ha probat i pot comprobar si li passa igual? una de les pàgines que em fa que se'm tanqui l'iceweasel és http://www.cinetube.es i en canvi el Youtube em va perfecte. Per cert, utilitzo Debian sid sobre AMD64.

Gràcies per l'atenció.
Atentament,
--
Geirhard - Gerard Cardona