Re: Autentificació Ldap i d'altres ...

A Dimarts 11 Novembre 2008, Jordi Funollet va escriure:
> I suposo que al /var/log/auth.log no canta res interessant...
>
> Doncs em queden tantes idees com a tu cabells. :-P

us recordo que tots dos patiu d'alopècia a la part superior del vostre cos,
però d'idees en teniu força ;-)

A vore, jo tinc una cosa similar a la que vols muntar tu. Jo, al crear
l'usuari ja li creo el directori. A més, comparteixo el /home que el munto a
l'arrencar la màquina.

En Toni Soto té un document [1] interessant d'on pots treure informació sore
l'automount.

Leo

[1] http://www.lsi.upc.edu/~tonis/inf/DebianETSEIB.html