Autentificació Ldap i d'altres ...

Bones gent

Aprofitant que tinc els sogres a casa i per abstreurem una mica he decidit de provar un assaig virtualitzat del model d'aula que vull implementar a l'escola, la idea és que ara que ja no tindrem la remora dels windows98se deixar-ho tot ben polidet, de moment ja tinc el futur servidor muntat sobre un raid1 amb lvm i el que vull ara és centralitzar la autentificació d'usuaris amb ldap i que els homes dels usuaris és muntin per nfs + autofs als clients, bé el cas és que he estat buscant per la xarxa algun com actualitzat però només he trobat coses disperses i que no m'acaben de funcionar, concretament la part d'autentificació ldap i abans de continuar clavant la banya he pensat que potser coneixeu alguna "recepta" actualitzada i així vaig una mica més guiat.

Gràcies.