Re: Impressora rebel

Ja he trobat la solució: ahir a la nit, abans d'anar a dormir, se'm va
aparéixer Santa Tecla i em va fer recordar un cas semblant que em va passar
quan em dedicava professionalment a la informàtica: una impressora que vàrem
instal·lar a l'empresa i que li passava el mateix. La solució va passar per
configurar el port paral·lel com a bidireccional: vaig estar remenant amb el
Google i vaig trobar coses sobre els ports EPP, ECP, bidireccionals, etc.
Solució: Entro a la BIOS, canvio la configuració del port paral·lel de EPP+ECP
a EPP (hi havien quatre opcions: Normal, EPP, ECP i EPP+ECP), provo
d'imprimir la foto a DINA4 i eureka!

Hi han xips de memòria de recanvi pel coco?

El Thursday 09 October 2008 09:50:04 Pere Nubiola Radigales va escriure: