Re: Impressora rebel

T'estàs referint al buffer de la pròpia impressora? O al fitxer intermedi que
deu crear el sistema per imprimir-lo després?

Penso que el buffer de la impressora no deu ser, ja que connectada a Windows
funciona. Més aviat crec que hi ha algun paràmetre de configuració que no
consegueixo trobar dins del sistema.

El Wednesday 08 October 2008 12:45:33 Pere Nubiola Radigales va escriure: