Re: Virtualitzant win98se amb VirtualBox

No se si tens algun interès especial en que sigui virtualbox, però jo si que he provat d’instal·lar win98 en vmware server i dona bons resultats, i pel tema de les llicencies la versió server es gratuïta, únicament t’has de registrar y pots demanar fins a 100 llicencies.
Espero que es serveixi.

--
Saludos,
 David                            mailto:davidtrigo123@yahoo.es

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
Llamadas a fijos y m�es desde 1 c�imo por minuto.
http://es.voice.yahoo.com