Re: Virtualitzant win98se amb VirtualBox

On Sat, 20 Sep 2008 21:29:26 +0200, Eloi Notario <entfe001@gmail.com>
wrote:
> Suposo que la intenció de quedar-se amb Win98SE és legal, si no és el
> cas
> potser seria millor plantejar-se una instal·lació de Win2K o WinXP,
> perquè a
> banda de tenir controlador gràfic també disposareu de la integració
> directa
> del ratolí, portapapers comú i carpetes compartides. Si bé els més
> entesos
> podríem arribar a passar sense res d'això, crec que per a usuaris
> novells
> (com dedueixo que serà el cas) pot resultar imprescindible.

> [...]

Efectivament les llicències no són OEM i com que les varen pagar a
instàncies d'un servidor per mor de la legalitat m'agradaria treure'n tot
el suc possible, em fa l'efecte però després d'un parell d'intents que
dedicaré els meus esforços a una altra cosa :(

De fet el problema és bàsicament el tema de la resolució de pantalla que
no aconsegueixo fer passar de 800x600 i amb els futurs monitors de 19"
panoràmics això no és viable i amb els d'abans de 15" casi que tampoc.

Gràcies ...