Virtualitzant win98se amb VirtualBox

Bones gent.

 Avui m'ha trucat el responsable de l'AMPA de l'escola i demà puc encarregar uns quans equips nous que en principi funcionaran amb Debian testing o unstable, tot i que el wine fa moltes coses i que cada cop son més les editorials que proporcionen materials més amicals amb linux encara utilitzem algun programari que requereix com a mínim el win98se del qual ja fa força temps en varem adquirir unes quantes lliçències i ara no cometrem el mateix error.

Posats amb antecedents la qüestió és si algú de vosaltres ho ha provat i si ha aconseguit instal·lar-hi algun controlador gràfic com el que proposen a http://www.bearwindows.boot-land.net/vbe9x.htm

De fet ja m'he embolicat a provar-ho però per preguntar que no quedi, vinga ...

PD: Fa dies per aquí  es parlava de celebrar alguna cosa, que passa ja estem tots al clot o encara queda algun/a debianita amb sang sobrera a les venes ;)