Re: Teclat inactivat

El Monday 08 September 2008 22:34:58 Daniel va escriure:
> Hola a tothom:
>
> No sé perquè, quan inicio una sessió amb el Gnome el teclat em deixa de
> funcionar. Això ha començat mentres estava netejant correu, que la funció
> de les tecles Ctrl i ^ (seleccionar correus en bloc) ha començat a fer el
> boig, després ha sortit un missatge si volia activar les tecles lentes (?),
> i llavors me n'he adonat que no podia sortir de la sessió amb
> Ctrl+Alt+Retrocès, i he hagut de sortir amb el ratolí. He tornat a entrar i
> he pogut comprovar amb l'Open Office que el que escrius amb el teclat no
> surt en pantalla.

> [...]

Solventat el problema... a mitges. Després d'intentar reinstalar el Gnome (no
tot, és clar, algunes parts que semblaven vitals) i de fer mil combinacions,
sense èxit, he creat un usuari nou i he pogut comprovar que funcionava. He
copiat els fitxers de dades de l'usuari vell a l'usuari nou, he copiat també
alguns fitxers del kmail, i llestos!

Potser per curar un mal de cap he aplicat cirurgia major, però no sabia que
més fer...