Re: fer un .deb amb recoll

28/08/08 @ 12:30 (+0200), thus spake ilion1250:
> Si tinc clar que sempre que es vulgui instal.lar un programa que no
> estigui als repositoris de la branca que es faci servir s'ha de intentar
> instal.lar un .deb en lloc de compilar i fer sevir /usr/local/bin etc.
> he llegit que això pot afectar l'estabilitat del sistema i d'estable l'
> etch n'és molt.

Això depèn. Si compiles el programa fent servir les llibreries
de la branca estable, no hi ha absolutament cap problema, de fet
per això existeixen els paquets *-dev. L'única cosa és que és menys
pràctic. El problema és quan el programa requereix unes versions de
les llibreries que no són a la branca estable.

Jo el que faig és utilitzar testing pura, i si puntualment
necessito alguna cosa a "la última" baixo els paquets que necessito
de la branca inestable, que normalment no són gaires perquè entre
testing i inestable no hi ha gaire diferència, i els instal·lo
manualment amb el dpkg, sense tocar el sources.list ni pinnings.

Ernest