Re: Despertar-se sentint Catalunya Ràdio/RAC1 des d'Alacant

Hola,

A vore, en instaŀlar el powersave(d) se m'havia desintaŀlat el
powernowd, i sense aquest l'escalat sembla que no funcionava. Ara, he
retornat a powernowd, i tinc escalat de nou.

El problema ara és, que no tinc ni rtc, ni rtc-cmos (si prove de fer
modprobe em diu "FATAL: module rtc_cmos not found"). Com puc instaŀlar
eixe mòdul? O per quina raó és que no el tinc?

Pau.

El 12 / juliol / 2008 02:38, Antoni Segura Puimedon
<antonisp@telefonica.net> ha escrit: