Sortida de Lenny ...

Recapitulant ...

N'Orestes el "Gal" ;-) deia ...

> No patíem pas, Serni. Quan ho parlàvem ahir amb el Leo ja vas sortir a
la conversa, i ja veus, has estat el segon a respondre :-D Salut!

És que fa gairebé tres mesos que he deixat de fumar, el sexe ja ni
recordo quan el vaig dejar ( hauré de preguntar-ho a la dona ) i si em
perdo aquests events ja em puc morir com diria el metge del poble.

En Jordi "L'optimista capilar" ;-) deia ...

>I si en Serni ens duu a menjar flamenquins de bolets, estic disposat a
celebrar cada update de seguretat del kernel.

Afegir-hi les croquetes al·lucinògenes ... boníssimes ...

Finalment ...

En Benjamí Villoslada fa una reflexió que no hauria de caure en sac buit.

Jo m'ofereixo a col·laborar en el que pugui.

Tot i així subscric totalment les paraules d'en Jordi Funollet:

"Però qualsevol excusa per veure'ns les cares és bona."

Vinga ...