Re: C i interfície gràfica

>Em sona que la versió que et pots baixar de Subversion funciona molt millor.
>Però només em sona. ;-)

Pel que he vist, la versió de Sourceforge és la 0.6.1, que és la
mateixa que tinc a testing... El programa sembla prometedor, però una
mica inestable, i seria fotut que després de hores de programació
extrema, i d'haver trobat la pedra filosofal, un segfault em tornés de
cop a l'anonimat :-). En cas de triar python, que encara no ho sé,
potser provaré primer el mètode "a manubrio" i si no me'n surto,
tiraré de RAD.

>Però si ja ho tens fet! Per poder cridar funcions de libpcap

Tens raó, crec que la documentació que m'estava mirant era per
programar-se un mateix els seus propis "bindings"... no sóc tant
mascle com per provar això!