Re: Gestió de Correu electrònic

El Wednesday 18 June 2008 19:07:39 Quiron va escriure:
> Bones de nou!
>
> Merci a tothom. El directori amb els mails crec que el tinc a
> ~/.kde4/share/apps/kmail/mail El que he fet ha estat borrar la conta amb
> POP3, i lhe creat configurada amb IMAP i he creat la regla <*>:* que crec
> que son tots els mails, que ho mogui a un directori local que he creat.
> Ara hem queden dos dubtes, amb la compte configurada amb POP m'apareixia
> l'opció que deieu de mantenir els missatges en el servidor, pero amb IMAP
> no em surt, o no la veig, però per contra entrant per webmail veig que
> encara els tinc al servidor.

Probablement si els mous a una carpeta local el servidor IMAP interpreta que
no els ha d'esborrar de l'INBOX. No ho sé. No conec prou l'IMAP com per
respondre a aquesta qüestió.

> L'altre pregunta és sobre l'opció " load
> attatchments on demand", si vull que s'hem descarreguin automàticament els
> arxius adjunts l'he de tenir marcada o no? o no hi te a veure?

Jo penso que vol dir que els descarregarà a mesura que llegeixis els correus,
cosa que potser fa que trigui més la commutació de correu a correu.

Normalment si no li ho poses ell intenta descarregar tots els adjunts en segon
pla, encara que siguin de correus que no et miraràs mai (spam...).

Orestes.