Re: C i interfície gràfica

Hola,

Si ho fas en C "a pèl", jo utilitzaria GTK sense dubte. Pots generar
la interfície amb el Glade, i et crea un XML que pots modificar sense
haver de recompilar.

A vore si trobe un exemplet i te l'envie al teu correu electrònic directament.

Pau.

El 16 / juny / 2008 19:45, Antoni Segura Puimedon
<antonisp@telefonica.net> ha escrit: