Re: Tarja PCI no detectada

El Wed, 28 May 2008 21:40:01 +0200
"Lyanne Tous" <minxeja@gmail.com> va dir:

> Bones!
>
> He instalat una debian lenny AMD64 en un ordinador nou. (De fet ho ha fet el
> meu pare, perquè jo no en sé gaire que diguem i soc gairebé nova en el mon
> linux)
> La placa base es: G31T-M ECS
> Porta una tarjeta 802.11n conceptronic C300RI i el chipset es un Ralink
> RT2860
> El ordinador no em detecta la tarja wireless però s'encenen les llumetes de
> la tarja
> No sé si és un error de placa base o de tarja
>
> Gràcies!!!

> [...]
Hola,

jo el que faria seria canviar d'slot pci la tarja (si es que et queda algun lliure).
Això demostraria que te un problema amb l'slot per la raó que sigui.)

Si encara així no el trovo, a continuació mel provaria en un altra ordinador a veure si el lspci canta.

Si no, ho probaria amb un ordinador que no vagi a 64bits a veure.

I si ni així canta, o be vaig al tendero a que em faci una demostració que això funciona, o ho provo amb algun que tingui un d'aquests sistemes operatius no lliures. Al menys per saber que la tarja funciona.

apa, sort.