Canviar-li el nom a una partició al Gnome

Hola,

Des que vaig instal·lar la Ubuntu, resulta que la partició de Windows
s'anomena una cosa així com "Suport de 23,5 GiB", m'agradaria que per
comptes d'aparèixer eixe nom aparegués "Partició del Windows" o una
cosa més intel·ligible.

Algú sap des d'on es pot canviar això? No sé com googlejar-ho perquè
m'aparega el que jo vull.

Gràcies,

Pau.

P.D: El meu firefox torna a tindre memòria, la solució de crear un
perfil nou va funcionar, es veu que alguna cosa estava fotuda per ahí.
Gràcies!