Re: com copiar mitja línia amb el vim

El 25 / maig / 2008 23:24, Ernest Adrogué ha escrit:
> Hola, normalment, tenia entès que per copiar una línia de
> text amb el vim es feia amb yy, i que Y copiava la línia des
> del cursor fins a final de línia.
> El problema és que ara, des de fa temps, Y fa el mateix que
> yy (copiar la línia sencera).
>
> xxx yyy zzz
>    ^
>    si em poso aquí amb el cursor i apreto Y i després p
> enganya tota línia sencera:
> xxx yyy zzz
>
> Algú ho entén???

Ho explica a la documentació:

http://vimdoc.sourceforge.net/htmldoc/change.html#Y

Resumint, diu que Y és un sinònim de yy, que copia tota la línia.
Als desenvolupadors els ha semblat més lògic... Si vols que el vim es
comporti com el vi, pots executar:
:map Y y$

Salut i sort!

--
"Boring two-person multiplayer may turn friends into enemies."

Antoni Villalonga i Noceras
#Bloc# ~> http://friki.CAT
#Jabber# ~> friki@bulmalug.net