Re: programari de comptabilitat

A Dimecres 21 Maig 2008, Orestes Mas va escriure:
> A Dimecres 21 Maig 2008, rpb va escriure:
>
> Jo vaig usar Gnucash fa alguns anys (3 o 4, no ho recordo bé) però la
> interfície era horrorosa (gtk1) i tenia diverses mancances. Al cap d'un
> temps em vaig passar al KMyMoney i ja m'hi he quedat (i a més m'estic
> dedicant a traduir-lo al català). Tot i que d'entrada tenia menys
> funcionalitats que Gnucash, n'hi van afegint de noves. Després han
> modernitzat el Gnucash i l'han passat a gtk2, però jo ja no l'he tornat a
> usar.
>
> KMyMoney no és l'aplicació perfecta ni molt menys, però l'estètica m'agrada
> [...]

Bé, l'Orestes s'ha avançat, jo com a programa de comptabilitat i de gestió et
recomano bulmagés, del que sóc part dels desenvolupadors. És una suite con
tens el bulmacont per fer comptabilitat i bulmafact per fer facturació.

Ea, ja he fet prou publicitat.

Leo

Linux User 152692
PGP: 0xF944807E