Re: programari de comptabilitat

A Dimecres 21 Maig 2008, rpb va escriure:
> Hola, ja sé que la pregunta no és Debian-específica, però si de
> programari lliure.
> Tinc un negoci on no hi ha més nassos que fer servir Windows perquè el
> programari específic que necessito només existeix com a privatiu, i
> per aquesta plataforma. No obstant, jo, capgròs, vaig instal·lar al
> meu despatx una Debian i utilitzo aquest programari mitjançant un
> client de terminal server. El cas és que ara necessito un programa de
> comptabilitat, i sé que hi ha vàries alternatives lliures (GNUCash,
> Grisbi...). Les meves nocions de comptabilitat són rudimentàries, i
> [...]

Jo vaig usar Gnucash fa alguns anys (3 o 4, no ho recordo bé) però la
interfície era horrorosa (gtk1) i tenia diverses mancances. Al cap d'un temps
em vaig passar al KMyMoney i ja m'hi he quedat (i a més m'estic dedicant a
traduir-lo al català). Tot i que d'entrada tenia menys funcionalitats que
Gnucash, n'hi van afegint de noves. Després han modernitzat el Gnucash i
l'han passat a gtk2, però jo ja no l'he tornat a usar.

KMyMoney no és l'aplicació perfecta ni molt menys, però l'estètica m'agrada i
jo no necessito gaire sofisticació, la veritat...

Orestes.