Re: Google Earth

He intentat reinstalar el driver mateix que tenia i no em deixa, ni tampoc la
versió actualitzada que he baixat de la web de Nvidia. Tot just després
d'haver compilat el kernel, a mig procés d'instal·lació, dóna l'error "Unable
to load the kernel module nvidia.ko". He estat remenant per Internet i he
trobat bastantes entrades sobre el tema, tothom sembla coincidir en que el
problema ve del kernel, però cap de les solucions m'ha servit. Bàsicament, no
trobo les fonts del kernel del lenny.

El Friday 02 May 2008 16:53:16 Joan va escriure: