Google Earth

Hola:

He instal·lat el Google Earth per Linux i no em funciona. L'engego, apareix la
caràtula inicial, i al capo d'uns segons em reinicia la sessió.

Passa el mateix que amb el FlightGear; en aquest, no surt ni la caràtula
inicial, directament et resseteja la sessió.

Passa alguna cosa amb la placa gràfica? Ben configurada en deu estar, és una
Nvidia nForce 630A i treballo amb una definició de 1280x1024 i color a tope.
Possiblement el problema vingui de l'acceleració 3D però no sé com
comprovar-la.

El Google Earth és la darrera versió disponible; el kernel del Debian que faig
servir (lenny) és el 2.6.22-3-686.

Gràcies per endavant.