Re: fer una imatge o un fitxer -iso d'una partició windows

He mirat el virtualbox però crec que tinc dos problemes, vaig curt de
disc dur y a més no tinc els discos del sistema de Windows XP que es
necessiten perqué el virtualbox pugui crear la imatge del sistema
windows, el meu ordinador és un Packard Bell del 2003, per reinstal.lar
el windows ho haig de fer amb un floppy que fa de clau i a les hores puc
posar els CD's del sistema per reinstal.lar, els CD sols no em serveixen
de res. Són els problemes de comprar ordinadors customitzats pel
fabricant, quan el vaig comprar no tenia ni idea que em passaria a
linux, de fet aquest tipus d'ordinadors els venen sense CD's del
sistema, van amb copia oculta al disc dur i si vols la volques i tens
els CD's del sistema peró entre cometes.
Per altra banda en el meu cas el windows té els dies comptats simplement
voldria crear una imatge de la partició actual la qual no canviarà ja
que només tinc instal.lats els programes per fer servir l'escanner i la
pocket pc i res més.
Vull fer aquesta imatge del windows perquè precisament vull comprar un
altre disc dur amb més capacitat i intentar estalviar-me totes les
tonteries del windows en reinstal.lar ,t'has d'estar quasi una hora i
mitja per instal.lar i per baixar tots els pegats de seguretat, updates,
actualitzacions critiques etcètera etcètera. I apart en un programa de
l'escaner (Iris OCR) cada vegada que reinstal.lo haig de demanar un nou
numero de registre al propietari del programa ja que el vaig comprar via
internet, es per no patir coses com aquestes que vaig passar a linux.
Tornaré a provar el partimage i posaré exactament el missatge d'error.
La imatge la vaig poder fer sense problemes, em va generar quatre
fitxers de dues giges cada fitxer windowsXP.000 fins el .003, aquests
fitxers es varen crear a /home/fju. Com que hi ha una opció per simular
la reinstal.lació ho vaig provar i no passava de la primera pantalla,
crec que posava malament l'adreça on tenia els fitxers,
posava /dev/hd1/home/fju/fitxers creats separats per espais, segur que
aquí hi ha alguna errada. Potser ho hauré d'intentar via consola.

El dc 30 de 04 del 2008 a les 08:21 +0200, en/na Orestes Mas va
escriure: