fer una imatge o un fitxer -iso d'una partició windows

Ja fa un any que vaig migrar a Linux peró hi ha un parell de coses que
fan que encara hagi de tenir una petita partició del disc dur amb l'XP
(l'escanner i una pocket PC que va amb windows mobile).
Així com amb el linux ja ho tinc resolt fa temps, faig servir
mondoarchive per fer una imatge de la partició on hi ha / i per
experiència puc dir que funciona a les mil meravelles a l'hora de
restaurar-la, no he trobat encara la forma de fer-ho amb l'XP.
He probat el partimage, em genera correctament cuatre fitxers de 2GB on
hi ha la imatge pero intento probar de simular la restauració i em diu
que no pot llegir el directori que li posso, els fitxers els tinc
a /home/usuari.
El manual del partimage es molt escuet i no he trobat informació, o
potser conèixeu un altre programa per fer-ho ?.