Error al iniciar postgresql

Hola a tots,

estic enfront d'una de les poques ocasions en que 'debian' m'ha fallat.

Vos explique:

Vaig fer una actualització del sistema en un servidor apache + php + mysql +
postgresql . Es va actualitzar a lo últim de la versió 'stable'. Tot va
acabar be, excepte l'actualització del postgresql. No vol arrancar. Torna un
missatge: 'Error: The server must be started under the locale es_ES.iso885915
which does not exist any more'.
He estat jugant amb les 'locales', he creat la es_ES.iso885915 des de la
ISO-8859-15, he instal.lat el paquet locales-all. I res.

A la instrucció 'locale -a' em diu:

POSIX
dutch
en_US
en_US.iso88591
es_ES
es_ES.iso885915
fr_FR
fr_FR.iso88591
français
french
nl_NL
nl_NL.iso88591

apareix la es_ES.iso885915, però el postgres segueix sense arrancar.

Que puc fer? Tinc aplicacions web que tiren de bbdd en postgres i ja estan
estirant-me de les orelles.

Qualsevol ajuda i/o sugerencia serà benvinguda.

Per cert, tinc una copia de la carpeta 'data' del postgres d'abans de
l'actualització, per si fora necessaria per a qualsevol sol.lució que pugau
sugerir.

Moltes gracies per la vostra ajuda.

Vicent Vives