Re: ipw3945-modules a testing/unstable

Hola Carles,

Jo també m'he trobat amb el mateix problema. Farà cosa d'un mes es va
incorporar a testing el nou kernel 2.6.24, que porta de sèrie el mòdul
iwl3945, i representa que ja no cal tenir l'ipw3945 i el deamon
corresponent. Vaja, que en principi hauria de ser més fàcil fer anar
el wifi amb el nou kernel. Dic en principi perquè sembla que no tot va
tan bé. No en sé massa els detalls, però pots trobar informació amb el
google. Jo de moment  vaig tirant amb el kernel antic, el 2.6.22.

Que vagi tot bé.