baixar-se paquets d'altres arquitectures

Hola a tothom!

Mireu estic tenint alguns problemes per fer anar les X a un ordinador amb un debian tot just acabat de instal·lar. Suposo que només instalant els drivers de nvidia se solucionarà.

El problema és que l'ordinador no te connexió a internet y per tant els paquets no me'ls puc baixar d'internet. He vist que fent "#aptitude install -d <paquet>" es baixa el paquet i les seves dependencies pero no instal·la res. Pensava fer això al meu ordinador i fer un cd per portar a casa de l'amic, pero clar, yo tinc una amd64 y ell un dual core (i386 oi?). La pregunta és: Puc baixar-me paquets d'altres arquitectures i les seves dependencies d'una manera fàcil?
P.D Potser hi ha un altre enfocament possible al problema...

Bé, comunitat debianita... Moltes gràcies per l'atenció.
Dani