Re: baixar-se paquets d'altres arquitectures

Aquest tema ja s'ha tocat aquí a la llista fa un munt de temps i ara no
recordo quina era la solució òptima però una possibilitat seria emprar
debootstrap per crear un petit entorn linux de la arquitectura que calgui i
descarregar allí els paquets que et facin falta.

debootstrap --arch ARCH sid     /mnt/gabia http://ftp.de.debian.org/debian

o alguna cosa semblant ...

Després fas un chroot /mnt/gabia i narinant ...

Cracking a peanut with sledge hammer ;-)