Re: Ghost linux

Crec que he trobat el que buscava, l’únic problema es que necessitaré un PC de servidor per emmagatzemar els backups, però per la documentació que he trobat te bona pinta.

Tot sigui per no tenir que aixecar-me de la cadira, jajaja. Es broma.

Aquí deixo els enllaços que he trobat

http://wiki.systemimager.org/index.php/Main_Page

http://www.omerique.net/twiki/bin/view/TIC/SystemImager

--